Saturday, March 9, 2013

pur și simplu, 8 Martie... sau mai degrabă „bred”

      Eu astăzi am trecut cu vederea peste multe statusuri, peste multe imagini în care sunt etichetați o sumedenie de oameni (țin să mă corectez, o sumedenie de personalități de gen feminin) și peste multe mesaje irelevante. Iar în momentul în care pe pagina mea de odnoklassniki am primit mesaje de felicitare cu același conținut, de la oameni diferiți, am hotărât că de anul trecut până anul acesta mintea oamenilor nu s-a schimbat și că lumea în care trăim nu mai are șanse.
      După cum era de așteptat, eu nu am felicitat  pe nimeni, și m-am rugat ca nimeni să nu mă felicite. Și pentru că, din nefericire, rugăciunea mea nu a fost auzită, eu nu am răspuns la niciun mesaj de felicitare. Pentru că cel mai sincer, în acest caz, e să nu răspunzi, să ignori acel mesaj care a stat în fața a încă o sută de persoane și, din păcate, majoritatea dintre ele s-au lăsat copleșite de acea nemaipomenită capodoperă lirică, de natură copy-paste.
       Eu am vorbit de multe ori despre mesajele de felicitare, despre cât de irelevante ajung să fie și cât de prost ajungi să arăți când, în ziua de 8 martie, tot făcând copy-paste la un mesaj, găsit undeva într-un forum, ajungi să-l trimiți unui bărbat... Atât de selectiv erai tu când încercai să arăți cât de mult îți pasă de existența cuiva...
       Sau, să nu uităm cumva acele imagini mega-super-extra-artistice, în care este etichetată jumătate de planetă și care sunt puse pentru a fi puse. Cel mai ciudat și groaznic lucru este, însă, momentul când afli că ele(imaginile) sunt atât de comentate, și toată lumea își exprimă mulțumirea acolo de parcă le-a oferit careva un apartament în Mahattan.

       Mai mult de-atât despre mesaje, despre felicitat și toată panarama asta care se întâmpla până nu demult, eu nu o să scriu. Doar, țin să menționez ceva..

      Există câteva zile groaznice în an, care ne oferă aceeași terapie, similară cu cea descrisă anterior: 8 martie, 14 februarie, 31 decembrie și 25 decembrie/7 ianuarie. Eu le urăsc. De ce? Pentru că așa mă simt eu mai bine.


P.S. și pur și simplu, acum e primăvară, iar primăvara e despre flori... și încă despre mulți cărora de fapt nu le pasă, și care tare ușor pot să ți-o zică, așa,  în mod genial:  f*%k you!

No comments:

Post a Comment