Sunday, October 13, 2013

timpul rămas până la „NOI”

Azi îmi iau rămas bun de la acel countdown care a numărat împreună cu mine secundele până la zero, fără să se împiedice, fără să le lungească și fără să greșească, chiar dacă „NOI” s-a lăsat așteptat cu încă o oră, o oră lungă, nemaipomenit de lungă, în care somnul nu m-a putut fura nici măcar pentru o secundă.

Acum sunt infectată de noi și nu există ceva ce ar putea schimba asta. Noi a devenit ceva indispensabil pentru mine la fel ca aerul, însă aerul e puțin spus, pentru că nu cred că aș mai putea respira dacă noi nu ar exista.

În fine, it was the longest summer ever și nu vreau să mai am parte de una ca asta vreodată. Acum am nevoie de o toamnă, o iarnă, o primăvară, o vară, și cercul se repetă din nou, care să fie cât mai fabuloase posibil, fără countdown-uri, cu mult aer și cu foarte multă căldură.

Și încă ceva, i'd really love to learn how to smile more and laugh louder.

P.S. și cu final de The Notebook.... că așa am eu azi un chef


2 comments:

  1. Foarte frumos! Bravo, nu oricine ar putea să se exprime atât de minunat și mai ales să reușească ca cel care citește să se regăsească în aceste fraze! :)

    ReplyDelete