Thursday, August 8, 2013

eu mi-am pus Countdown to Happiness

Sună a disperare, dar eu am văzut asta la cineva pe blog și mi s-a părut așa de interesant, încât nu m-am putut abține. Și iată, aici în stânga stă numerotarea asta inversă, care se mai și mișcă mereu. Azi e 08.08, iar eu mă gândesc, poate dacă l-am pus azi, o să treacă timpul mai repede.

Eu mă trezesc în fiecare dimineață cu insecte în stomac, ca să nu spun fluturi, prea romantic pare pentru luna august. Beau dimineața doar ceai, nu am mai băut o cafea normală din sesiune, cred, și am impresia că asta îmi lungește zilele cu încă vreo două ore. Cu toate că nu am idee ce aș face cu insectele dacă aș mai bea cafea.

M-am apucat să citesc „Lolita” de Nabokov în format electronic și mi-am dat seama că, deși citeam, nu știam exact ce vreau să fac sau ce ar trebui să fac. Constat că vara, mai ales căldura, mă obosește, mă stoarce într-un asemenea hal, încât nu am chef de nimic. Dacă aș avea chef lucrurile ar fi altfel, însă eu stau într-o continuă stare de amorțire, stare din care mi-aș dori tare mult să ies, iată de ce mi-am pus și countdown.

În fine, asta nu e vara pe care mi-o doream, însă nu mai contează, e și ea pe sfârșite. I'll get my rewards later. Până atunci, rămân doar cu gândul la vara pe care mi-aș fi dorit-o și la un sfârșit de septembrie care să vină cât mai repede. Iar, despre vara aia din visele mele, ea e una cu multă căldură în suflet, nu afară, una cu multă dragoste, apă și flori.

No comments:

Post a Comment